Opštinsko takmičenje – 2007

Evo još jednog testa sa opštinskog takmičenja iz 2007. godine.  Koncept vežbanja je sličan kao i za 2010. i 2011. ali je test možda za nijansu teži, tako bar kaže moj sin koji će ove godine biti takmičar, nadamo se uspešan🙂 ! 

Opštinsko takmičenje iz engleskog jezika – 2007. godina

Nedostaju mi testovi iz 2009. i 2008.godine, pa ako ih neko ima u bilo kom formatu, neka pošalje! I’d really appreciate that🙂

Have fun!

4 komentara (+dodajte svoj?)

  1. Nataša
    Mar 02, 2012 @ 11:01:19

    I ja se sad spremam za takmičenje🙂
    By the way, super je urađeno, hvala na svim testovima!😀

    Odgovor

  2. Anaa
    Feb 17, 2013 @ 16:50:31

    Ja se vec dva meseca spremam za takmicenje i vise puta sam prvovezbala ove testove…Hvala na testovima,stvarno su super :)!

    Odgovor

Ostavite odgovor

