Opštinsko takmičenje – 2006

Test iz 2006

uradite pažljivo i naročito obratite pažnju na drugo i peto vežbanje .

Ukupan broj poena je 40 a rangiranje izgleda ovako:

III mesto: 28-32         (specijalna kategorija: 32-34)
II mesto: 33-36           (specijalna kategorija: 35-37)
I mesto: 37-40            (specijalna kategorija: 38-40)

Specijalna kategorija se odnosi na učenike koju su u inostranstu (englesko govorno područje)  boravili duže od 6 meseci.

Radite testove i brojite poene i ne ustručavajte se da postavljate pitanja. Rado ću odgovoriti!

9 komentara (+dodajte svoj?)

  1. Anniee
    Mar 10, 2013 @ 14:18:13

    Hvala na testovima,bili su jako korisni.3. sam mesto na opstinkom takmicenje u idem daljee :D!

    Odgovor

  2. Jelena
    Dec 25, 2013 @ 11:42:29

    U drugom zadatku mi nije bio priznat prvi primer jer sam stavila navodnike!

    Odgovor

  3. Sara
    Jan 02, 2014 @ 14:57:34

    Izvinite, da li mozete da mi posaljete link kljuca sa opstinskog takmicenja 2006? Uradila sam test online, ali kada pritisnem na show answers pokaze mi se samo sta sam pogresila, ali ne I resenja. Unapred hvala! 🙂

    Odgovor

    • Alexandra
      Jan 02, 2014 @ 17:14:20

      Najjednostavnije će da odete na link i da ne rešavate test već da odmah idete na kraj testa, pritisnite ok i onda „show answers“. Dobićete tačne odgovore! Pozdrav!

      Odgovor

  4. Sara
    Jan 03, 2014 @ 08:10:49

    Hvala! Pozdrav!

    Odgovor

Ostavite odgovor

