Opštinsko takmičenje – 2004

  1. They walked along the Fifth Avenue.

  2. France is an European country. 

 Iako možda tako ne izgleda na prvi pogled, ove dve rečenice imaju po jednu grešku i to ne grešku u spelingu.  Prepoznajete li ih?

Ovakav zadatak se uvek nadje na takmičenju. Prepoznaj grešku i ispravi je. Većini takmičara ovo je najteže,  jer zahteva zaista sveobuhvatno poznavanje jezika. Ukoliko ste uočili greške u ova dva primera, onda ste spremni da uradite test sa opštinskog takmičenja iz 2004.  Ukoliko nemate pojma o kojim greškama je reč,   uradite test, pa kliknite na show answers i „vuala“, eto rešenja! 

Have fun!

8 komentara (+dodajte svoj?)

  1. Gordana
    Feb 15, 2013 @ 19:22:10

    VIII vezbanje
    3. colour
    4. a European country

    Inace sve pohvale za sajt i trud🙂 pozz

    Odgovor

  2. Alexandra
    Feb 15, 2013 @ 20:42:40

    Hvala Gordana, ispravljeno je🙂.
    If you come across some other spelling mistakes, be free to contact me. I’d appreciate it!

    Odgovor

    • Gordana
      Feb 16, 2013 @ 07:35:10

      Nema na cemu🙂 Znas i sama kako su strogi sto se spelinga tice na takmicenjima, tako da ja mojim klincima usi probih pricom „Pazi na speling!!!“🙂 Cini mi se da se klinci nekad pogube vise zbog treme nego zbog neznanja😦 Tu im je najvise podrske potrebno.

      Odgovor

      • Alexandra
        Feb 16, 2013 @ 08:15:46

        Da, naravno. Samo je danas mnogo lakse proveriti da li je speling u redu ili ne. Nama u sveskama niko nije podvlacio crveno ili zeleno kada nesto nije u redu ;P. Prosle godine sam pravila sve te onlajn testove i moguce je da sam pogresila jos negde. Negde se desilo, recimo, da zaboravim tacku, pa recenicu prijavljuje kao netacnu. Zato, javljajte sta primetitie, da deca ne nauce pogresno🙂.

  3. Jelena
    Dec 25, 2013 @ 10:48:52

    IX zadatak, drugi primer. Ja sam napisala The two of us like to go fishing too. A u resenju je The two of us like to go fishing. Ne znam zasto nema tog „too“ kad ga vec ima ponudjeno. VI zadatak, 4. primer, ja sam napisala Who usually has lunch at „the Metropol“? i nije mi se priznalo a navodno je resenje sve tako ali nema „the Metropol“, pa mislim da ste tu pogresili. Inace, na ovim testovima uvek dobijem 7 ili 8(osim 2013. i 2012. gde sam dobila 9) pa me zanima koje je vase misljenje i da li imam sansi da sa tim znenjem prodjem na opstinsko takmicenje? Naravno sve zavisi od konkurencije…

    Odgovor

    • Alexandra
      Dec 25, 2013 @ 14:19:06

      Draga moja, prvo da ti zahvalim za ukazane greške, jer one to jesu, greške u pravljenju testa. Naravno da si u pravu i da odgovor u IX zadatku treba da bude – The two of us like to go fishing, too. U šestom, takodje, ispravan odgovor glasi – Who usually has lunch at „the Metropol“? Probala sam da unesem ispravke, ali trenutno to nije moguće. Videćemo kasnije. Molim te da prijaviš ukoliko u testovima primetiš još neke nedoslednosti.

      Što se tiče rezultata koje postižeš, to je dobar rezultat imajući u vidu da ima do takmičenja još vremena i da možeš još da napreduješ. Želim ti svu sreću!

      Odgovor

  4. Marko
    Feb 27, 2015 @ 11:24:12

    Ovde pola stvari ne valja, u nekim primerima treba da se stavi upitnik na karj, npr. „What colour is its roof?“ a u nekim primerima ne treba, a u nekim treba tacka a u nekim ne treba. Ovde sam izgubio 50% bodova od svih gresaka koje sam napravio.

    Odgovor

    • Alexandra
      Feb 27, 2015 @ 17:20:05

      Poštovani Marko, razumem da nervira kada zbog tačke i zareza izgubiš 50 % poena, ali tako je kako je, i tu se ništa ne može. Test se ne da popuniti tačkama i zarezima, ne prihvata promene. Za utehu, to nije pedeset posto poena, već samo rečenice 1,2,i 4 u VIII i rečenica br.2 u IX (nije predvidjena tačka). Takodje, sigurna sam da na pravom testu sutra neće oduzeti poen zbog tačke.
      Ove onlajn testove sam radila da pomognem svima koji žele da vežbaju za takmičenje, i u kratkom vremenskom roku sam odradila mnogo njih. Sigurna sam da su mi se i u drugim testovima desile omaške u kucanju, ali ono što je najbitnije je da su rešenja ispravna. Ako vam nije priznato jer kod vas ima tačke, a u rešenju nema, to nije razlog za nervozu, već za radovanje, jer je krajnji rezultat tačan.
      I još nešto, unapred vas molim da, kada sutra pronadjete onlajn test sa takmičenja, ne zamerite tačke i zareze.
      Veliki pozdrav za sve takmičare!

      Odgovor

Ostavite odgovor

