Opštinsko takmičenje -2005

 Test sa opštinskog iz 2005. nije bio težak, bar se meni tako čini.

 Probajte da osvojite bar 35 poena i naravno, javite se da se pohvalite, požalite ili da nešto pitate!

  Good luck and have fun!

6 komentara (+dodajte svoj?)

  1. Jelena
    Dec 25, 2013 @ 11:17:29

    Nije mi bilo prihvaceno „I will put a bandage on it“ zato sto nisam napisala I’ll, da li ce i tu da mi se oduzimaju poeni? Takodje sam napisala „?“ iako je on vec bio stavljen iza tog pravougaonika. Da li bi mi i tu skinuli poene?

    Odgovor

    • Alexandra
      Dec 25, 2013 @ 14:03:10

      Sigurna sam da bi sve skraćenice bile priznate, naravno ukoliko su ispravno napisane. Što se tiče dupliranja interpunkcije, mislim da ni to ne bi bio problem. Najbolje je da dobro razmisliš i pročitaš zadatke pre nego što odličiš da daš svoj konačni odgovor. Vremena ima dovoljno.🙂

      Odgovor

  2. Andrej
    Feb 21, 2014 @ 10:33:54

    U 9. vežbanju 4. primer, rešenje je po njima Dutch,ali najpravilnije je reći Hollish, ako su iz Holandije,u rečnicima tako piše kao i u pojedinim udžbenicima. Da li bi mi to priznali?

    Odgovor

  3. Miss
    Feb 21, 2014 @ 17:13:49

    Da li bi u 9. vežbanju moglo da se prizna i „endings“ ? Meni nije priznalo automatski. Ali, ja sam mislila pošto piše TRILERI (u množini), pa da onda i ZAVRŠECI bude u množini.
    Usput, puno vam hvala za ove testove.

    Odgovor

    • Alexandra
      Feb 21, 2014 @ 17:32:50

      Bilo bi moguće staviti množinu ‘endings’ da ne stoji u rečenici ‘a suprise…………..’. Kao što znate, član ‘a’ možemo da stavimo samo ispred imenica u jednini, pa je otud jedino ispravno rešenje u ovoj rečenici ‘ending’.
      Nema na čemu, i srećno!

      Odgovor

Ostavite odgovor

