Opštinsko takmičenje – 2009

Test sa opštinskog takmičenja iz 2009 godine deluje jednostavno ali kao i svi ostali testovi ima svoje zamke.  Obratite pažnju na vežbanja III,IV i V.

Vežbajte!!!

3 komentara (+dodajte svoj?)

  1. Nataša
    Mar 02, 2012 @ 11:06:36

    Ovaj test je prelak😀

    Odgovor

  2. Aleksandra
    Mar 08, 2013 @ 11:23:50

    U poslednjoj vezbi mislim da ima problem s resenjima,jer ja tacno uradim recenice samo drugim redosledomo nego u resenjima i ono mi ne prizna.Da li postoji odredjeni red kojim se postavljaju -WH pitanja ili je greska u sistemu resenja? Hvala u napred,sajt je veoma dobro smisljen i drago mi je sto postoji.😀

    Odgovor

    • Alexandra
      Mar 08, 2013 @ 20:08:36

      Draga Aleksandra, englishexercises je odličan sajt koji nam omogućava postavljanje ovakvih testova i predvidja višestruka rešenja. Ja sam ih unela, medjutim, iz nekog razloga nekad se pojave, nekad ne, nekima se pojave, drugima, pak, ne. Bitno je da, kad završiš test, tvoji odgovori budu isti oni koji su ponudjeni u rešenjima. Nije bitan redosled, već je bitno da pitanja budu tačna. Nekako je logično da postavljanje pitanja kreneš od subjekta – ko je nesto uradio, preko objekta – kome je uradio i tako dalje. Ali naravno, to nije pravilo.
      Pogledala sam test i rešenja su u redu. Ako su i tvoja pitanja takva, bilo kojim redosledom da su, onda su tačna.
      Hvala na repim rečima, drago mi je da mogu da pomognem mladim ljudima koji imaju ambiciju da svoj talenat podignu na viši nivo. Puno sreće na takmičenju!

      Odgovor

Ostavite odgovor

