Opštinsko takmičenje -2012

Pa, dragi moji, kako ste prošli?

Nadam se da ste zadovoljni i da ste osvojili bar neko od prva tri mesta. Ako jeste, čeka nas okružno pa nastavljamo da vežbamo, a ako niste, ništa strašno, idemo dalje, važno je učestvovati🙂.

Ovogodišnji test je , po mišeljenju mnogih,  samo izgledao lako a ustvari je bilo dosta dvosmislenih rečenica. Meni se ne čini tako, čak mislim da je prilično jednostavan. Šta vi kažete?

Naravno, evo testa da provežbate i vidite gde ste grešili, ako ste grešili🙂. Obratite pažnju da u  poslednjem vežbanju prva rečenica ima nekoliko rešenja (u obzir dolaze svi kondicionali) ali ja sam u rešenju mogla da navedem samo jedno.

Have fun!

28 komentara (+dodajte svoj?)

  1. Nenad
    Mar 10, 2012 @ 22:34:20

    Hvala vam puno za ovo🙂 Bio sam ubedjen da cu uspeti da prodjem,al’ eto,kad se previse opustite…

    Odgovor

  2. Alexandra
    Mar 11, 2012 @ 10:00:32

    Žao mi je što niste uspeli, ali bez brige, život će vam sigurno pružiti mnogo prilika gde ćete svoje znanje pokazati! Pozdravljam vas i ne odustajte!🙂

    Odgovor

  3. Tanja
    Mar 11, 2012 @ 17:37:51

    Da li mi mozete reci gde mozemo procitati rezultate sa opstinskog takmicenja ( Zemun) ? Nazalost, nismo dobili informaciju od nastavnika …:(
    Srdacan pozdrav i mnogo hvala za podrsku mladim ljudima u njihovoj ambiciji…!:)

    Odgovor

    • Alexandra
      Mar 11, 2012 @ 17:49:06

      Na žalost nisam uspela da pronadjem nikakav sajt na kome bi se eventualno našle liste takmičara i njihovi rezulatati. Neka to bude poziv organizatorima takmičenja ne samo iz engleskog jezika nego iz svih ostalih predmeta da naprave sajt na kome će svi zainteresovani moći da pronadju informacije. Ono što ja mogu da uradim je da slikam rezultate za Nišku opštinu i to ću uraditi koliko sutra. A Vi ćete ipak morati da čekate sutra ili da pod hitno pronadjete broj nastavnika🙂.

      Odgovor

  4. Tanja
    Mar 11, 2012 @ 18:10:26

    Hvala Vam mnogo! Na zalost, od nastavnice nemamo podrsku,naprotiv…:( , zbog cega nam je Vasa uloga „teacher“- a dragocena ! :)) Sacekacemo zvanicnu listu, ocekujuci drugu nagradu🙂 , a velikim delom zahvaljujuci Vasoj podrsci i azurnosti! :))
    Veeeeliki pozdrav!🙂

    Odgovor

    • Alexandra
      Mar 11, 2012 @ 18:14:12

      Osim što sam „teacher“ ja sam i ponosni roditelj osvajača prvog mesta u našoj opštini tako da apsolutno znam kako se osećate. Veliki pozdrav i Vama i takmičaru i sve najbolje na okružnom, pa možda i republičkom🙂

      Odgovor

  5. Tanja
    Mar 11, 2012 @ 18:28:53

    Da, i ja sam ponosni roditelj ! Zahvaljujem na lepim zeljama i cestitam vam na uspesima kao roditelju i pedagogu ! Takodje cestitke Vasem takmicaru!🙂

    Odgovor

  6. Gaga
    Mar 11, 2012 @ 22:55:51

    Pozdrav od mame osvajača trećeg mesta u Boru.🙂 Guramo dalje, pa šta bude. Kao što ste rekli, važno je učestvovati i sticati iskustvo. U svakom slučaju pohvale za blog, nama puno znači.🙂
    I naravno, čestitke Vama na uspehu sa Vašim detetom. Srećno u sledećem krugu!

    Odgovor

  7. Tanja
    Mar 13, 2012 @ 11:37:18

    Konacno sam uspela da dodjem do zvanicne informacije, licno od direktora skole gde je isto organizovano !!! Moj takmicar je dobio trecu nagradu na opstinskom:) Iako je ove godine ovde poostren kriterijum za odlazak na gradsko…, sledi nam mnogo zanimljivije takmicenje- Regionalna smotra u okviru Centra za talente te mogucnost borbe za republicko! Radujem se, jer moje dete voli engleski i zeli da ga usavrsava!:)
    Zahvaljujem Vam, draga Aleksandra, na podrsci koju ste pruzili i mom detetu, posebno zbog izostanka podrske od redovne nastavnice iz skole… !!!! Zelim Vam sve najbolje!🙂

    Odgovor

  8. Alexandra
    Mar 13, 2012 @ 21:30:06

    Nisam sigurna koliko je poena potrebno za prolaz na gradsko ( do ove godine je granica bila 32 poena) jer u kljucu nema te informacije. Ali ubedjena sam da za sve gradove vazi isto. Ako je vase dete osvojilo trece mesto, znaci ima minimum 32 poena, onda bi trebalo da ide na gradsko. Iskreno se nadam da je tako.
    Volela bih malo vise da cujem o toj smotri u okviru centra za talente🙂. Ima li toga u Nisu? Mozete me kontaktirati na xandranikolic@gmail.com.

    Odgovor

    • Tanja
      Mar 14, 2012 @ 11:30:21

      Da, tako je :
      http://www.dsjks.com/download/propozicije_os.pdf
      U situaciji sam da kao roditelj pruzi tehnicku i svaku drugu podrsku svom detetu, buduci da nastavnica nije zainteresovana za isto !
      Ocekujem odgovor iz Drustva, direktorka skole gde je organizovano takmicenje mi je licno rekla da nisu u mogucnosti organizovati gradsko za „veliki broj“ dece (!)
      , te da prolaze samo prva i neka druga mesta ! Da li trece nagrade u Nisu idu dalje?🙂

      Odgovor

  9. Alexandra
    Mar 14, 2012 @ 12:35:54

    Da, i ja sam videla tu infromaciju na sajtu drustva i bila ubedjena da dalje idu svi preko 32. Drug mog sina je osvojio 33 i receno mu je da ide dalje. Trebalo bi da za sve opstine vazi isto. Raspitacu se u skoli gde je odrzano takmicenje i cim nesto saznam, obavesticu Vas🙂.

    Odgovor

    • Tanja
      Mar 14, 2012 @ 21:03:55

      Ok, hvala ! Ipak,izgleda da ce mnoga beogradska deca biti uskracena za svoje pravo a zato sto organizatori ne mogu da nadju odgovarajuci prostor …!!! Kao da se takmicenja u Beogradu organizuju prvi put…!:))

      Odgovor

  10. Tanja
    Mar 17, 2012 @ 07:40:23

    Evo, konacno, moje dete je dobilo informaciju da ipak ide na gradsko !:))) Bilo bi lepo da se sretnemo i upoznamo na republickom!😀 Pozdrav!

    Odgovor

  11. Milisava
    Mar 20, 2012 @ 13:19:27

    Moje dete je osvojilo I mesto na opstinskom, 39 poena :))) srecno svima!
    da li neko mozda zna kada ce biti gradsko u Beogradu?

    Odgovor

    • Alexandra
      Mar 20, 2012 @ 13:24:26

      Bravo za dete :)! Gradsko je u isto vreme za sve okruge, 29. aprila. Ima vremena da se jos malo priprema. Uskoro ce se na blogu naci i testovi sa okruznog iz ranijih godina. Trudicu se🙂

      Odgovor

  12. Тами
    Apr 26, 2012 @ 19:43:24

    Александра, ја сам ишла на такмичење Инглиш Бук-а(The English Book), тзв. “такмичење за надарене“.
    1. место, 94 поена.
    Занима ме само на шта требам највише пажње да обратим око регионалног? У Пожаревцу је, пошто је наша школа једина у шумадијском округу која је учествовала.
    Поздрав!

    Odgovor

    • Alexandra
      Apr 26, 2012 @ 19:50:53

      Bravo, to je sjajan rezultat :)! Što se tiče takmičenja, mislim da se okružno ne razlikuje puno od testa za talentovane. Ispravi me ako grešim jer sam samo ovlaš pogledala test od pre nekoliko godina, na testu za talentovane takodje ima listening and reading i grammar test. Po meni, najveći problem takmičari imaju kod listening comprehension. Prvo, čita vam neko na čiji izgovor niste navikli (koliko god se trudimo da budemo englezi, ipak nam je izgovor nesavrešen). Zatim, vrlo često i pitanja budu toliko dvosmislena da je pravo umeće na njih odgovoriti! Ali, budite bez brige, ako ste tako dobro uradili test za nadarene, verujem da ćete dobro proći i na okružnom :)! Samo vežbajte!

      Odgovor

  13. Тами
    Apr 26, 2012 @ 20:01:35

    Хвала пуно!🙂
    Ми нисмо имали listening до сад. Тек на регионалном.
    Није било тешко, уопште.Вежбали смо све са такмичења(општинског) за 8. разред(Ја сам сада 7.)
    Сада имамо граматик еу којима је све лепо објашњено, тако да се надам да ће све ићи како треба.:))

    Odgovor

  14. Тами
    Apr 26, 2012 @ 20:10:07

    Захваљујем:D

    Odgovor

  15. dimitrije
    Oct 17, 2012 @ 20:40:36

    present simple present continuos past simple i past continuos tense to je to sto ce da bude na testu (danijela majina drugarica)

    Odgovor

  16. dimitrije
    Oct 18, 2012 @ 12:52:10

    posalji linkove

    Odgovor

  17. Gordana
    Feb 16, 2013 @ 06:19:21

    🙂 Eeee, kad se samo setim prosle godine… Moj ucenik je dogurao sa prvim mestima na sva tri Republicka (Drzavno, English Book, Regtal)… I uspeo je sam na Regtalu da osvoji 3.mesto i posebno 1.mesto za kvalitet rada i originalnost teme🙂 Ipak, veliki uspeh za njega… Ove godine vodim par ucenika, pa nadam se da ce bar proci Opstinsko🙂

    Odgovor

    • Alexandra
      Feb 16, 2013 @ 08:20:17

      Sve cestitke, imali ste zaista vrlo talentovanog ucenika. Moj sin je prosle godine takodje dogurao do republickog i to ne samo mojom zaslugom. Mislim da je presudno bilo, bar u njegovom slucaju, gledanje filmova, igranje igrica na netu i komunikacija sa decom iz celog sveta.Eto, i igrice nekada mogu da budu korisne😉.
      Srecno i ove godine!

      Odgovor

Ostavite odgovor

