Odgovor na izazov

Zaista se nisam nadala nikakvom izazovu ali eto, rukavica bi bacena i ja, kao pristojna i  dobronamerna persona , reših da na izazov odgovorim. Naime, ideja nekih kolega-blogera je bila da bez obzira o čemu pišemo, treba malo bolje da se upoznamo, jer hteli-ne hteli, postajemo fino društvance.

Evo i odgovora na pitanja mog kolege-blogeraša  metodičara,u čijim tekstovima i idejama zaista uživam :)!

     

1.Који вам је најомиљенији инсект? 

Uf, gde me nadje  :) . Iako sam laboratorijski tehnicar za biologuju prepravljen u profesora engleskog, nisam baš ljubitelj insekata. Ako baš moram da odaberem, neka to bude pčelica! Dobra sam, fina sam, ne diraj me, opasna sam !

  2.  Када бисте имали моћ нешто да забраните, шта би то било?

Ljudsku zloću i  zavist. 

 3. Да ли је добро бити нарцис?

Ne, jer suština života je biti otvoren za nova iskustva i druge ljude. Biti okrenut samo samom sebi je zatvor bez zidova.

  4.  Шта радите како бисте заштитили животну средину? 

 Osim što se trudim da je ne zagadjujem, marljivo skupljam plastične flaše i jednom nedeljno ih nosim u kontejner prilično udaljen od moje kuće. Moram da priznam da me komšije još uvek malo čudno gledaju😀 !

 5. Да ли успешни људи треба да буду награђени или им је довољна награда то што су већ успешни?

Ako si uspešan, znači da si poseban, ako si poseban, znači da si već nagradjen. Ali od pohvala i nagrada glava nikada ne boli.

 6. Да ли је боље живети у стану или у кући и зашто?

Dok sam živela u stanu, mislila sam da je bolje živeti u kući. Baštica, cveće, limunada u hladu dok cvrči beton… Sada, kada živim u kući sa bašticom i cvećem i svim ostalim, nemam vremena za limunadu u hladu jer bašticu treba srediti, cveće zaliti, lišće očistiti, korov počupati…

 7.  Који жанр филма волите?           

Nije bitan žanr već poruka koju film nosi  i osećanje koje iza njega  ostaje.

8. Да ли верујете да је оговарање здрава навика?

Neki bi se sigurno razboleli kada bi im isto bilo uskraćeno :)!

 9. Када би измислили лек који успешно лечи 99 људи од парализе, а леталан је (смртоносан) за само једног од сто, да ли бисте га одобрили?

Odobrila bih pod uslovom da na leku stoji upozorenje  jer svako ima pravo na izbor a ko sam ja da nekoga ograničavam da taj izbor i napravi.

  10. Зашто је биологија божанствена?

Jer proučava život koji je, kakav god bio, ipak božanstven.

  11. Slobodna tema

Najviše volim slobodne teme. Možeš da pišeš svašta a da ne kažeš ništa :)!

1 komentar (+dodajte svoj?)

  1. Povratna veza: Изазов « Божанствена биологија

Ostavite odgovor

