Okružno takmičenje – 2010

Gradsko takmičenje iz 2010. je bilo malo drugačije nego inace.

Naime, test koji sam ja uspela da ponadjem sastoji se iz tri dela:

– reading comprehension

-grammar and vocabulary test

-guided composition

Izostavljen je većini takmičara neomiljeni deo – listening comprehension a umesto njega dat još neomiljeniji – sastav!

Reading and grammar pronaći ćete kao i uvek online  pa provežbajte a ja ću reč, dve o sastavu.

O čemu je trebalo pisati,  možete da pogledate kada pruzmete fajl guided composition 2010 . Naravno, nekom pisanje ide od ruke a nekom ne ali sve je to, bar kada je u pitanju pisanje na stranom jeziku , manje bitno.

Kada pišete sastav na engleskom, treba da imate u vidu sledeće:

– Ne dolazi u obzir nikakvo prevodjenje u glavi smišljenih srpskih rečenica na engleski.

– Striktno poštujte red  reči u rečenici – S V O M P T

  (  SVOMPT – subject, verb,object,manner,place,time.  Naravno, i  prilozi moraju da budu na svome mestu🙂 )

– Koristite  „linking words“ – then, meanwhile, however, although, in addition…etc.

– Vodite računa o slaganju vremena.

– I naravno-  uvod, razrada i zaključak.

Moj vam je savet da osim gore navedenog, vodite računa da budete jednostavni, koncizni i da izbegavate dubokoumne rečenice.

Što se ocenjivanja tiče, to je već nešto sasvim treće. Ono je, po meni, sasvim individualno.

Srećno vam pisanje pa pošaljite nešto i meni za čitanje🙂 !

P.S.  Ja se ipak nadam da ove godine nećete morati da pokazujete svoje Writing Skills  !

Ostavite odgovor

