Countries and Nationalities

http://www.englishexercises.org/makeagame/viewgame.asp?id=8455

9 komentar (+dodajte svoj?)

  1. DAJANA
    okt 20, 2012 @ 18:53:10

    ZDRAVOOO!JA SAM DAJANA IZ CRVENE REKE, 5 RAZRED.SVIDJA MI SE IGRICA, DOBILA SAM DEVETKU.IMALA SAM NEKIH NETACNIH ODGOVORA ZATO STO NISAM ZNALA STA NEKE RECI ZNACE U 2 VEZBANJU, ALI MISLIM DA MOGU DA DOBIJEM I VECU OCENU.8-)

    Odgovor

    • Alexandra
      okt 20, 2012 @ 18:59:08

      Dajana, bravo!!! Drugo vezbanje je mnogo ozbiljnije i nije za petake. Ti si postigla zaista dobar rezultat. Samo nastavi da vezbas i uspeh nece izostati. :)

      Odgovor

  2. DAJANA
    okt 21, 2012 @ 14:10:29

    NASTAVNICE,NAPREDOVALA SAM OD JUCE I DOBILA SAM UPRAVO SADA DESETKU .SVE ZADATKE SAM TACNO URADILA ,ALI BIH VOLELA DA POSTOJE JOS NEKA VEZBANJA U VEZI SA ZEMLJAMA I NACIONALNOSTIMA KAKO BIH NAUCILA JOS NESTO.DAJANA.8)

    Odgovor

  3. mladen
    okt 24, 2012 @ 19:37:04

    nastavnice na prvo sam imao 8 imao sam malo greske

    Odgovor

  4. Alexandra
    okt 24, 2012 @ 19:38:56

    Vežbaćeš, pa će biti još bolje.

    Odgovor

  5. DAJANA
    nov 03, 2012 @ 17:41:21

    Nastavnice,dali mozete da mi kazete koju sam ocenu dobila na testu?Volela bih da znam.DAJANA…………

    Odgovor

  6. DAJANA
    dec 06, 2012 @ 15:18:25

    Nastavnice vi ste mi dali xandranikolic@gmail.com , ali ja neznam gde to da unesem dali cim udjem na internet na gogle ili negde drugde da bi vezbala zadatke?

    Odgovor

  7. Alexandra
    dec 06, 2012 @ 16:03:49

    Na tvoju adresu sam vec poslala uputsva. Proveri u porukama ili pitaj nekoga gde mozes da vidis e-mail poruke.

    Odgovor

Ostavite odgovor

Prati

Dobijte svaki novi članak dostavljen u vaše poštansko sanduče.

Pridružite se 124 drugih pratioca

