7 komentara (+add yours?)

  1. Ivan
    Feb 24, 2013 @ 15:48:07

    U kom programo ovo treba da se otvori, ne radi mi ni u adobe-u ni u word-u?

    Odgovor

  2. Ivan
    Feb 25, 2013 @ 15:40:37

    Hvala, pokusacu.
    p.s. sajt je odlican mnogo mi je pomogao🙂

    Odgovor

  3. Dimitrije
    Mar 09, 2013 @ 12:04:40

    Da li u knizici mora da bude i slika ili ne?

    Odgovor

  4. Maki
    Mar 10, 2013 @ 20:01:44

    Test je bio lak, po meni je najtezi zadatak bio 3. gde tekst treba staviti u proslo vreme,ali sam prezadovoljna kako sam uradila jer imam 38 bodova i prosla sam na gradsko takmicenje😀❤ #happy

    Odgovor

Ostavite odgovor

