Opštinsko takmičenje 2014

        Čekali smo godinu dana da vidimo kakav će ove godine biti test koji će osmaci dobiti na opštinskom takmičenju. Većina je očekivala teži test od prošle godine, ali koliko teži, to niko nije mogao da nasluti. Meni se čini da pojedina pitanja nisu bila zastupljena ni na jednom takmičenju od 1996. godine, ne samo na opštinskom, nego ni na okružnom i  republičkom. Mislim tu na Past Continuous Passive i na kombinacije -might have…, should have… Mnogo poena je odnelo i duplo „t“ u „committed“. 

      Kako se vama čini? Da li je bilo lako ili teško, šta vam je bilo najteže, čemu se niste nadali…? Javite se da se hvalite ili žalite. Ipak se nadam da će biti više vas koji će da se hvale! 

Kako je za većinu vas verovatno najteže bilo treće vežbanje o pljački banke, neka maskota ovog testa bude Mr Robber! Kliknite na sličicu, ona će vas odvesti do testa! 

76 komentara (+dodajte svoj?)

  1. Perplexity
    Feb 22, 2014 @ 16:07:37

    Mnogo Vam hvala! Iskreno, prvi zadatak je bio MNOGO tezi od proslogodisnjeg, ali ostalo je ‘average’. Kako je uradjen test u Vasem okrugu?🙂

    Odgovor

    • Alexandra
      Feb 22, 2014 @ 16:10:51

      U pravu si za prvi zadatak, ali mi se čini da je većih problema bilo kod trećeg. U našoj maloj opštini prošlo je dvoje.

      Odgovor

      • Perplexity
        Feb 22, 2014 @ 16:13:46

        Sta je najveci problem u trecem? Ja sam imao samo tri greske u prvom, i to: spitting image, might have had i hang around (dvoumio sam se izmedju hang about i around -.-). Ostalo mi je sve dobro :S

      • Alexandra
        Feb 22, 2014 @ 16:17:35

        Onda sjajno! Puno sreće u daljem takmičenju!

  2. Petar
    Feb 22, 2014 @ 16:08:41

    Ja sam imao 32 poena, ali nisam prošao dalje. Idem u OŠ „Kneginja Milica“, ovo je bilo lepo iskustvo.

    Odgovor

  3. Bobana
    Feb 22, 2014 @ 16:54:48

    Ja kao profesor engleskog jezika mogu reci da je test za osmake zaista bio tezak ove godine tj. mnogo tezi nego prosle..unatoc tome cestitam svim ucenicima koji su prosli dalje, kao i svojim ucenicima koji su pokazali sasvim korektne rezultate usprkos tezini testa.

    Odgovor

  4. 123
    Feb 22, 2014 @ 17:02:23

    Jel’ zna neko gde se nalazi rang lista,i da li se prolazi sa 36 bodova?🙂

    Odgovor

  5. Ivana
    Feb 22, 2014 @ 19:16:52

    Da li mozemo da vidimo svoj test? Meni fali samo 1 bod za trece mesto….😦

    Odgovor

  6. Milos Jokic
    Feb 22, 2014 @ 19:24:15

    ja sam imao 36 prosao sam i najbolji sam bio na opstini zvezdara
    proslo nas je 14. Kako ste vi sa drugih opstina uradili :))))

    Odgovor

  7. Ivana
    Feb 22, 2014 @ 19:24:17

    A do kada treba da se podnese zahtev?

    Odgovor

  8. Sunday
    Feb 22, 2014 @ 19:45:17

    Da li neko zna sa koliko najmanje poena se prošlo na opštini Rakovica?

    Odgovor

  9. Alexandra
    Feb 22, 2014 @ 19:51:25

    Mesta su tačno označena za opštinsko takmičenje -http://www.dsjksrbija.rs/?page_id=22

    Odgovor

  10. Perplexity
    Feb 22, 2014 @ 20:18:49

    Da li ima neko listu za Beograd (neke opstine)? Zanima me kako su oni uradili.

    Odgovor

  11. Ucenica :)
    Feb 22, 2014 @ 22:43:20

    Ja nosim dosta utisaka i podelicu ih sa vama. Ja sam jedna od ucenica koja nije imala redovne dodatne zbog privatnih problema profesora. Sama sam se spremala i ucim 4 godine. Nama su rekli da ce test biti za 4 godine ucenja,ali..Ocekivala sam nesto lakse,treci me je dokrajcijo totalno i to je bio udarac najveci. Kod prvog imam par grescica i mislim da nije korektno da bude ‘safe and sound’ kod jednog primera,vec ‘safely and soundly’. Dakle,jedna moja drugarica ima 29,ja 27 i profesori su nam rekli da po nekom starom pravilniku prolazimo dalje s obzirom na tezinu i na to da niko nije imao 32. Ja se iskreno nadam da nas nece namuciti na okruznom,jer je bilo jakooo,jakoo tesko. Pozdrav! :))

    Odgovor

    • Alexandra
      Feb 23, 2014 @ 15:02:17

      Draga „učenice“, prvo čestitam ti na dobrom rezultatu s obzirom da učiš 4 godine i da si se uglavnom sama spremala.
      Dobro si primetila da bi odgovor po pravilu trebao da bude „safely and soundly“ jer se opisuje glagol arrive, to jest potreban nam je prilog koji opisuje glagol. Medjutim, u pitanju je izuzetak- pa je pravi odgovor „safe and sound“. Mi ga prevodimo kao „živi i zdravi“.
      Slično je sa „hard“. Hard je i pridev i prilog.
      „I work hard. This is a hard task.“
      „Hardly“ postoji ali nije prilog prideva hard, već ima značenje „jedva“. „I could hardly sleep last night.“
      Što se tiče prolaza na okružno, nekada je bilo da ukoliko na jednoj opštini niko ne ostvari predvidjeni broj bodova, ide prvi sa najvećim brojem poena. Medjutim, poslednjih godina, minimum za prolaz je 32. Ovo, jeste apsubrdno ali je tako, ne važi za Beogradske opštine, jer tamo učenici imaju veće mogućnosti učenja jezika van škole, pa ima dosta onih koji dobro urade test. Njih ograničavaju na deset najboljih po opštini. Nadam se da će uskoro promeniti statut i da će svi koji osvoje odredjeni broj bodova moći dalje da se takmiče, bez obzira na mesto gde žive.

      Odgovor

      • Ucenica :)
        Feb 23, 2014 @ 17:08:47

        Ne znam,s obzirom koliko sam se spremala volela bih da idem dalje. Sad,koliko ce to biti moguce videcemo. Nas okrug je mali,i opstina takodje. U pitanju je Zlatiborski,pa se nadam da cu imati prolaz dalje. Hvala🙂

  12. Dunja
    Feb 22, 2014 @ 23:05:16

    Svakako je bio teži nego prošle godine. Lično, solidno sam uradila u prošla sa 35 poena – delim drugo sa još dva učenika(takođe po 35 poena). Imalo je samo jedno prvo mesto sa 38 bodova.
    Da li znate nešto o onom konkursu za pisanje – my english book?

    Odgovor

    • Alexandra
      Feb 23, 2014 @ 18:02:42

      “My English Book 2014”

      Pozivamo sve učenike uzrasta *osnovnih i srednjih škola* iz
      Republike Srbije da nam pošalju svoju *priču, esej, pesmu ili
      strip* na engleskom jeziku na temu po sopstvenom izboru.

      Stručni žiri doneće odluku o izboru više najboljih radova, koji
      će biti objavljeni u knjizi */“My English Book 2014”/*. Knjiga
      će imati svoju promociju na Beogradskom sajmu knjiga u oktobru 2014.
      godine, a tri najbolja rada po oceni žirija biće i posebno
      nagrađena.

      Rok za dostavu radova: 10. maj 2014. godine

      Proglašenje nagradjenih i dodela nagrada: 7. jun 2014. godine

      Vaše radove možete dostaviti na e-mail adresu:
      myenglishbook@englishbook.rs ili poštom na The English Book, Staro
      sajmiste 29, 11 070 Beograd.

      Odgovor

  13. Vukasin
    Feb 23, 2014 @ 10:44:58

    Sa koliko bodova se prolazi!?

    Odgovor

  14. Ivana
    Feb 23, 2014 @ 12:11:36

    Moze li neko da mi kaze da li za treci zadatak u prvom primeru mora da stoji heard ili moze i have heard? Mogu li oba nacina ili moze samo jedan? Koji i zasto?

    Odgovor

  15. Sava
    Feb 23, 2014 @ 13:49:49

    JEl mogu negde da se vidie rezultati

    Odgovor

  16. Marija
    Feb 23, 2014 @ 16:24:50

    Treći zadatak sa ovogodišnjeg testa je preslikan zadatku br.9 koji se pojavio na hrvatskom državnom natjecanju 2012. god. Čisto da se zna!!! Pozdrav🙂

    Odgovor

    • Alexandra
      Feb 23, 2014 @ 16:29:24

      I treba da se zna🙂. Bilo bi još bolje kada bi ste nam otkrili gde možemo da nadjemo testove sa takmičenja iz nama susednih zemalja jer bi to bila odlična vežba čak i kada se ne bi duplirali zadaci. Ako neko ima linkove, bilo bi sjajno da ih podeli sa nama!

      Odgovor

  17. Marija
    Feb 23, 2014 @ 16:37:23

    http://www.azoo.hr/index.php?option=com_sectionex&view=category&id=17&Itemid=437
    Ovde bi tebalo da pronađete testove i za osnovnu i za srednju školu! Veliki pozdrav!!!

    Odgovor

  18. Alexandra
    Feb 23, 2014 @ 16:43:03

    Veliki pozdrav i veliko hvala i za tebe, Marija!

    Odgovor

  19. Dina
    Feb 23, 2014 @ 20:14:36

    Imala sam 39 bodova, meni je test bio lak posto i pored ucenja gramatike i pravila provodim dosta vremena na internetu i gledajući serije pa mi one fraze „spitting image“ itd nisu bile nepoznate. Pozdrav!

    Odgovor

    • swagyolo
      Feb 23, 2014 @ 20:58:20

      Bravo🙂 sta si pogresila?

      Odgovor

    • Alexandra
      Feb 23, 2014 @ 21:23:22

      Odlično! Ti si, veruj mi, retka ptica! Mislim, bar se do sada niko nije javio, nema 40 poena. I dobro je što si rekla da se jezik najbolje uči kada se u njega uroni svom dušom, znači, ne samo knjiga, gramatika, vežbice, već slušanje, gledanje, čitanje, istraživanje, četovanje i slično. Svako dobro i sve najbolje u daljem takmičenju.

      Odgovor

      • Dina
        Feb 24, 2014 @ 14:32:14

        Jos uvek ne znam sta sam pogresila, gledala sam kljuc detaljno a jos detaljnije proveravala svoje odgovore pre prelaska hemijskom, i dalje nisam sigurna a tek sutra imam engleski. Verovatno sam neku tec drugacije napisala. Redovno cetujem sa rodjakama i drugarima iz drugih drzava, citam razne blogove i sajtove i pratim kanale na youtube-u. Slazem se da se ne treba drzati striktno gramatike. Srecno svima na okruznom! 🙂

  20. Andrej
    Feb 24, 2014 @ 11:12:39

    Kod nas,ovde u Zemunu,rezultati jos nisu izasli,spustili su kriterijum,kako bi nas vise proslo,a na gradsko ide samo 10,cenim da sam imao oko 34,33 poena,a kazu da niko nije imao preko 35,tako da je situacija veoma gusta… Pozdrav za najbolji sajt!

    Odgovor

  21. Alexandra
    Feb 24, 2014 @ 11:14:59

    Pozdrav i tebi, Andrej, pa da čujemo lepe vesti!

    Odgovor

  22. Andrej
    Feb 24, 2014 @ 11:36:03

    Jos jedno pitanje,kada će te ovaj test napraviti za vaš sajt?

    Odgovor

  23. Alexandra
    Feb 24, 2014 @ 11:39:39

    Test je vec napravljen -https://engleskionline.wordpress.com/2014/02/23/opstinsko-takmicenje-2014-online/🙂

    Odgovor

  24. Andrej
    Feb 24, 2014 @ 11:44:35

    U 2. vežbanju,3. primer ,,I think silver is not as heavy as gold“.
    Da li bi mogao da napišem kao rešenje:
    „I think gold is not as light as silver“?

    Odgovor

    • Alexandra
      Feb 24, 2014 @ 11:51:49

      Naravno da je to apsolutno tačna rečenica, ali je nema u ključu. Verovatno bi ti bilo priznato posle kontaktiranja osobe koja je sastavljala test, ako bi se neko uopšte i potrudio da je nazove. Moj savet je da plivaš što bliže originalnom značenju i da koristiš ono što imaš u rečenici. Jer nijedan ključ nikada neće da sadrži sva moguća rešenja koja vama, pametnim glavama, padnu na pamet.

      Odgovor

      • Andrej
        Feb 24, 2014 @ 11:53:44

        Hvala Vam puno na svemu, Vaš sajt je najbolji,a da bi Vam se odužio nekako, evo objašnjenja za Hollish:
        Hollish
        A term used to refer to the language and the people from The Netherlands; it is considered more accurate than „Dutch“ because it doesn’t conflict with the German (and Hollish) word for the German language: Deutsch.
        „What’s your nationality?“
        „I’m Hollish“
        „Oh, that’s cool. I can speak Hollish!“

      • Alexandra
        Feb 24, 2014 @ 11:58:05

        Oh, Andrej, tell me, please where you’ve found this explanation. I went through several dictionaries, paper and net, and I haven’t come across Hollish.Or have I ever heard the word and I’ve considerably long been present in this world🙂. Maybe the best way is to ask a native speaker😉

      • Sunday
        Feb 24, 2014 @ 12:04:31

        Verovali ili ne, prilikom pregledanja testova se redovno telefonira osobi koja je odgovorna za test, jer uvek bude nekih rešenja koja nisu predvidjena ključem, ali su potpuno logična i tačna. I svaki, ali baš svaki put, se dobije isti odgovor – striktno se držite ključa!

      • Luka
        Feb 25, 2014 @ 12:59:21

        Alexandra i ja sam tako isto napisao, i nije mi priznato, jer nema u kljucu. S obzirom na to da sam imao 31 bod i da mi je falio 1 za prolazak, sta treba da pokusam i kome da se obratim? Hvala unapred.

      • Alexandra
        Feb 25, 2014 @ 13:12:22

        Prvo nastavniku, ali mislim da je rok za žalbe do pojave zvaničnih rezultata. Nije bitno takmičenje, već znanje koje si stekao i koje ne može niko da ti oduzme. Svako dobro!

      • Dina
        Feb 25, 2014 @ 22:08:22

        Zasto ne moze lighter? Zato sto u tekstu pise da ne menjas meaning. Lighter je suprotnost heavier, i time bi promenila kontekst recenice.🙂 drzi se sto blize ponudjenoj recenici.

    • anabras
      Feb 24, 2014 @ 20:46:30

      Mi smo imali jedan takav primer na Vozdovcu i priznali smo

      Odgovor

  25. Andrej
    Feb 24, 2014 @ 12:09:17

    I have a friend who lives in Netherland. When we chatted,he asked me ,,Where are you from,and what’s your nationality?“ I sad ,,I’m from Serbia,I’m Serbian,you?“
    He replied with ,,Hollish“,I’m Hollish“. I was confused,so I asked him if he was from The Netherlands,he sad yes, „I’m from the Netherlands, therefore I’m Hollish“.
    After that I’ve searched the internet for the term ,,Holish“. Here’s what I found:
    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Hollish.
    Although it’s not used very often, it’s more accurate than ,,Dutch „.
    I hope I was helpful.🙂

    Odgovor

    • Alexandra
      Feb 24, 2014 @ 12:14:37

      Now, I get it🙂 . Yes, it is a slang expression if you found it in urban dictionary. So yes, you can use it with your friends on the net, but not in the classroom and not on the competition test! Thank you for answering my question. Best of luck to you!

      Odgovor

  26. Alexandra
    Feb 24, 2014 @ 12:10:52

    Znam da je uglavnom tako, žalosno, žalosno…pa jezik nije matematika. Nadam se da će se ipak nešto pokrenuti, jer sada nastavnici imaju prilike da se konsultuju preko društvenih mreža i da se ako ništa drugo, njihov – to jest naš glas čuje. Prošle godine je jedna hrabra mama Kristina, bila uporna zahtevajući da isti uslovi važe za svu decu što se tiče prolaska na okružno, da deca u Beogradu ne budu ograničena na deset po opštini, i ništa. Nešto se jeste promenilo u društvu, ali bitne stavke su ostale iste ili su još gore.

    Odgovor

    • Kristina
      Feb 26, 2014 @ 18:12:13

      Opet su pogrešno stavljene kvote po gradovima, to se odmah vidi osnovno nepoznavanje matematike i statistike. Pogledajte Stručno uputstvo koje kaže da se odrede poeni za I, II i III mesto i da I, II i III mesto idu na viši nivo takmičenja.
      Ove Propozicije nisu u skladu sa Stručnim uputstvom i to je kršenje obaveza prema Ministarstvu prosvete koje svim društvima nalaže način organizacije takmičenja.

      Ova takmičenja se finansiraju novcem poreskih obveznika, tako da proizvoljna tumačenja pravila nisu dozvoljena, posebno što se ti osvojeni bodovi vrednuju prilikom upisa u srednje škole.

      Odgovor

  27. L.
    Feb 24, 2014 @ 13:55:14

    NEMA VEZE,NEMA VEZE..hahaha,nađoh ih!

    Odgovor

  28. Luka
    Feb 25, 2014 @ 12:48:50

    Nalalost, i meni je duplo t u ‘comitted’ odnelo jedan bod koji mi fali za prolazak, imao sam 31 bod. U mom gradu je samo jedno dete proslo sa minimalnim brojem bodova, 32. Ja sam po tome drugi u gradu, i uzasno se osecam… Drugi a nisam prosao dalje… o.O

    Odgovor

  29. Tamara
    Feb 25, 2014 @ 15:08:31

    Moji osmaci kažu da im test nije bio težak. Mi smo konstrukcije might have i should have odavno provežbali, kao i past continuous passive, njima je veći problem bio well-off, spiting image i safe and sound

    Odgovor

  30. stellakapranos
    Feb 25, 2014 @ 17:48:39

    U poredjenju sa proslogodisnjim testom, ovaj je bio mnogo tezi. Nekoj deci su konstrukcije sa perfektnim infinitivom bile potpuno nepoznate. Ja sam sa svojima to odavno odradila, ali definitivno ne radimo svi po istim udzbenicima, pa su samim tim i planovi i programi drugaciji. Deca su masovno committed pisala sa jednim T, i mislim da je to bila najcesca greska. Nikako mi se ne dopada sto striktno moramo da se drzimo kljuca pri pregledanju, jer se svake godine dolazimo u istu situaciju da deci ne priznajemo odgovore koji su gramaticki ispravni. Inace, u Zemunu je najveci broj poena bio 37. Bilo je dvoje sa 36, jedan ucenik sa 35, dvoje sa 34. Ostali su imali manje. Mislim da ce minimum biti 33. Barem je tako rekla D.B….

    Odgovor

  31. Alexandra
    Feb 26, 2014 @ 14:35:55

    I МЕСТО: 38-40 II МЕСТО: 35-37 III МЕСТО: 32-34
    Nema na čemu, Tamara!

    Odgovor

    • Alex
      Mar 06, 2014 @ 23:08:02

      Hteo sam da postavim jedno pitanje…Imam 32 boda,opstina Palilula,nisam prosao dalje,a po propozicijama se prolazi dalje.Kako nisam prosao,ako se po propozicijama prolazi sa minimum 32 boda i da li je moguce da se za svaku opstinu moze promeniti broj poena potrebnih za prolazak dalje?

      Odgovor

      • Alexandra
        Mar 06, 2014 @ 23:13:01

        Izgleda da je moguće po propozicijama društva za strane jezike koje organizuje takmičenje. Nije fer i poslednjih godina se propozicija koja ograničava prolaz po broju dece, a ne po broju poena, oštro kritikuje. Nadamo se da će se to promeniti za neke nove generacije. Nažalost, mnoga deca su ogorčena i imaju pravo da budu.

  32. Nevena
    Feb 26, 2014 @ 14:43:44

    Moja nastavnica je rekla da je 3. zadatak bio na drzavnom takmicenju u hrvatskoj neke godine…

    Odgovor

  33. Kristina
    Feb 26, 2014 @ 18:14:59

    Ovo su komentari na Propozicije, malo je duzi tekst, ali nadam se da ne zamerate. Ove Propozicije nisu dobre jer se ne vrednuju isto rezultati na celoj teritoriji Srbije. Upozoreni su celnici Drustva i ne znam zasto ponovo dozvoljavaju isti problem. Pogotovo sto je i Ombudsman reagovao prosle godine.
    Evo primedbi koje sam vec poslala Drustvu

    “На општинском такмичењу из енглеског језика у Београду, број ученика који имају право преласка на наредни ниво (градско такмичење)је ограничен ”

    Ovo apsolutno ne postoji ni u jednim drugim propozicijama ostalih društava i na taj način zlostavljate decu iz Beograda, bez pravog objašnjenja, osim pretpostavke da se u Beogradu deca bolje obrazuju u engleskom jeziku, što je paušalna pretpostavka i nemate statistiku da potkrepite ovakvu činjenicu. Osim toga, Stručno uputstvo Vam ne daje nikakakvu slobodu po ovom pitanju

    “За републичко такмичење формира се се посебна ранг листа такмичара и ученици се упућују на основу броја освојених бодова, а не на основу освојеног места (од I до III) на градском/окружном такмичењу.”

    Ovo je posebno arogantno, jer u Stručnom uputstvu jasno stoji da se upravo na osnovu osvojenog mesta učenici plasiraju na viši nivo takmičenja, a novac koji dobijate je novac poreskih obveznika, a ne sponzora privatnog sektora, da bi ovako ignorisali data uputstva.

    “Из Школске управе Београд упућује се 15 , из Школске управе Ниш и Нови Сад по 12, а из свих осталих Школских управа по 7 ученика који су на окружном/градском такмичењу имали највећи број бодова, али не мање од 32 поена.”

    I ovde važi isto, dobićete ponovo disproporciju učesnika, gde ćete kršiti osnovne odredbe Stručnog uputstva, a to je da I, II i III mesto idu na viši nivo takmičenja

    ovo vam je HIT, nevladina organizacija naređuje direktorima škola da garantuju da deca imaju strance za roditelje ili slične podatke, informišite se da li to smete po Zakonu o zaštiti podataka
    “Приликом пријављивања ученика за такмичење, директор својим потписом и печатом школе гарантује исправност података на основу којих се такмичар сврстава у специјалну категорију. Ученици који се такмиче у овој категорији дужни су да на сваком сегменту теста поред своје шифре додају и велико слово ”С”. Ученик који се прописно не идентификује, биће дисквалификован на крају такмичења, без обзира на остварени резултат”

    Provera validnosti rezultata i ocene rezultata

    “Организатори свих нивоа такмичења дужни су да обезбеде Комисију за жалбе и приговоре за сваки језик посебно, а коју чине најмање два члана. Комисија за жалбе и приговоре је дужна да обезбеди најмање 30 минута, а највише један сат за увид у прегледане тестове, након објављивања прелиминарних резултата такмичења. Тест се даје на увид искључиво предметном наставнику који је довео ученика на такмичење и само наставник има право жалбе Комисији одмах по увиду у тест. Комисија је дужна да одмах размотри жалбу и усмено обавести подносиоца жалбе о коначној одлуци.”

    Savetujem Vam da ovde koristite pravila koja važe i za proveru rezultata kod Završnog ispita, “Male mature” uzevši u obzir da se ovi bodovi koriste prilikom upisa u srednju školu.

    Takođe napominjem da ako se prilikom ocenjivanja učenika koristi Pravilnik o ocenjivanju u osnovnom obrazovanju i vaspitanju, onda je Stručno uputstvo za organizaciju takmičenja jednako važan document jer bodovi sa takmičenja imaju veliki uticaj kada je u pitanju selekcija najboljih od najboljih

    Odgovor

    • Luka
      Mar 06, 2014 @ 13:55:22

      Pa ima li onda sanse da nekako spuste prag prolaznosti? Kod nas je bilo 32 a ja sam imao 31 bod i drugi sam u opstini, a samo jedan decak je prosao sa minimalnim brojem bodova. Hvala unapred

      Odgovor

      • Alexandra
        Mar 06, 2014 @ 16:07:28

        Koliko ja znam, malo je verovatno da se to desi. Okružno je pomereno na 23. mart. Do neki dan pre takmičenja, sve karte su otvorene.

  34. Aleksandra Djordjevic
    Mar 08, 2014 @ 18:28:30

    U propozicijama stoji koliko je poena za koje mesto. 32 poena je treće mesto… Ali, ne stoji, koliko se ja sećam, da je to obavezno dovoljno za prolaz… Prolazi 10 učenika po opštini, ili više (u nekim određenim uslovima). Npr.na Zvezdari je prošlo 14 učenika, jer je bilo više njih sa istim brojem poena (34), pa su onda pustili sve sa 34 poena. Da nisu pustili sve sa 34 poena, prošlo bi manje od 10, a to nije u skladu sa propozicijama. Inače, žalbe i prigovori su bili odmah po objavljivanju rezultata i to je trebalo predmetni nastavnik da traži, tj.da traži uvid u test i tako bi se proverili rezultati.

    Odgovor

  35. Cherry
    Mar 22, 2014 @ 17:37:45

    Da li znate u koliko sati je gradsko takmičenje?

    Odgovor

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: