Okružno takmičenje 2014.

       Čini mi se da je ovaj test najprimereniji u poslednjih nekoliko godina, mada se većina takmičara sa mnom neće složiti. Tvrde da je bio baš, baš težak. Moje mišljenje je da su pitanja bila konkretna i da nisu bila osmišljena da sapliću, već da provere znanje.

       Šta vi kažete?

43 komentara (+dodajte svoj?)

  1. swagyolo
    Mar 23, 2014 @ 17:47:59

    Mozete li mi objasniti zasto u 2. zadatku pod 6 mora ME/YOU? Ja sam tu stavio HER i nisu mi priznali; ne vidim nigde da je neko odredjeno lice, moze biti bilo ko (ili mi je nesto promaklo?) o.O

    Odgovor

    • Petar
      Mar 23, 2014 @ 17:59:31

      ja sam takođe stavio „her“.
      swagyolo, jel si prošao/la dalje.
      ja sam imao 8 na reading-u i 20 na grammar-u.

      Odgovor

    • Alexandra
      Mar 23, 2014 @ 18:30:28

      U principu si u pravu, nije naznačeno ko koga pita, i odgovor je i gramatički i logički u redu. Medjutim, navode se Timove reči upućene meni- Did Linda pay YOU…?, tako da je you i me logičniji izbror u indirektnom govoru.

      Odgovor

  2. Petar
    Mar 23, 2014 @ 18:01:31

    Svaka čast!

    Odgovor

  3. Petar
    Mar 23, 2014 @ 18:01:59

    koji si ti grad?

    Odgovor

  4. Englishlane
    Mar 23, 2014 @ 18:02:49

    Hvala puno za primerak testa🙂

    Odgovor

  5. 123
    Mar 23, 2014 @ 18:07:52

    Trebalo bi da imam 34 bodova prema ključu,medjutim nema me na listi gde se nalaze prva 3 mesta,kome bih mogla da se obratim povodom toga?🙂

    Odgovor

  6. petar05
    Mar 23, 2014 @ 18:31:25

    Alexandra,
    napravio sam svoj sajt http://takmicenjaonline.wordpress.com
    uzeću ovaj test. da li mi možeš reći gde ih nabavljaš?
    Hvala!

    Odgovor

    • Alexandra
      Mar 23, 2014 @ 18:36:04

      Testove nabavljam iz prve ruke, to jest, na takmičenjima. Želim ti sreću u blogovanju! Naravno, običaj je, i medju nama blogerašima (ne volim taj izraz, ali sam prinudjena da ga upotrebim) vlada nepisano pravilo da uvek navedeš izvor sa koga preuzimaš materijale.

      Odgovor

  7. Teodoraaaaa
    Mar 23, 2014 @ 18:54:34

    I ja mislim da test nije bio mnogo tezak. Zauzela sam 2. mesto sa 35 poena.🙂
    Cini mi se da je najveci problem bio kod spelling-a reci irresistible i da je vecina napisala IRRESISTABLE, ukljucujuci i mene.
    Iz BG-a sam i cini mi se da je ovde test ok uradjen, proslo nas je 34 (bez s kategorije). Kako je uradjen test u ostalim okruzima?😀

    Odgovor

  8. CHAR
    Mar 23, 2014 @ 19:04:40

    ima neko rezultate za novi sad?

    Odgovor

  9. CHAR
    Mar 23, 2014 @ 19:24:32

    miroslav mika antic u futogu ali tamo nisu nista okacili

    Odgovor

  10. Petar
    Mar 23, 2014 @ 22:05:54

    jel može neko da mi pošalje u kojim školama je bilo takmičenje u Novom Sadu, Nišu i ostalim gradovima Srbije.
    Alexandra, i svi ostali, evo rezultata za BG:
    takmicenjaonline.wordpress.com/2014/03/23/rezultati-okruznog-takmicenja-iz-engleskog-jezika/

    POŠALJITE molim vas nazive škola da dobijemo što je više moguće rezultata!

    Odgovor

  11. star
    Mar 24, 2014 @ 12:40:45

    Da li npr moze da prodjem ucenik iz nekog okruga a da nije ostvario minimun a da niko iz okruga nije proso?

    Odgovor

  12. MusicMiss
    Mar 24, 2014 @ 16:21:59

    Da li bi u drugom zadatku moglo umesto HER GREAT BEAUTY da se prizna i THE GREAT BEATY?

    Odgovor

    • Alexandra
      Mar 24, 2014 @ 17:04:36

      Na takmičenju ovog ranga, nažalost ne. Možda bi priznala na nekom testu ukoliko nisam baš naglasila da moraju da se striktno drže informacija u rečenici. U ovom slučaju, jasno je ko je lep.

      Odgovor

  13. Nikola
    Mar 24, 2014 @ 18:18:44

    Da li je granica za prolaz ista u svim okruzima,i ako jeste kolika je?

    Odgovor

  14. Tom & Jerry
    Mar 27, 2014 @ 20:10:36

    У првом задатку сам ставила: J.K. Rowling, author of the series of books about Harry Potter, was doing well at school. At University, she was studying foreign languages to become a teacher. However, after she had been teaching English for a few years, she decided to try her hand at her real passion – writing. Наравно, ова решења нису призната јер се нису налазила у кључу. Међутим, неколико наставника и професора енглеског језика су ми рекли да је моје решење за прва два примера исправно, јер је она у школу ишла дужи период. Неки од наставника су рекли да то никако није могуће, јер се радња завршила у прошлости, па се мора користити Past Simple Tense, никако Past Continuous Tense. То ме је навело на размишљање: зар и Past Continuous Tense не описује радњу која се одиграла и завршила у прошлости, али је трајала? Што се тиче трећег примера, ставила сам Past Perfect Continuous. У кључу стоје Past Simple/Past Perfect. Моја наставница се, заједно са неколико других, запрепастила и дала коментар: „Никада нисам чула нити видела да се уз прилошку одредбу for користи Past Simple!“ Искрена да будем, слажем се. Прилошке одредбе after и for a few years јасно указују на Past Perfect. Међутим, few years указује на Continuous радњу (дешавала се више година), зар не? Опет, мишљења професора су подељена, па ме занимају и мишљења других ученика. Иначе, Моравички округ је у питању. Имала сам 7 на Reading, а 24 на Grammar. Код нас је прошло само једно дете са 34 поена. Гледала сам резултате и других округа, прилично је лоше урађено (осим у Београду). По коментарима Друштва за стране језике, пошто је Београд добро урадио, не интересују их резултати осталих округа, па неће бити померања границе, иако се Школска управа из Чачка ангажује да се граница спусти. Још једна изненађујућа чињеница је да су наставницима давали оригиналне тестове ученика по избацивању прелиминарних резултата, барем код нас. Шта ви мислите о свему овоме?

    Odgovor

    • Alexandra
      Mar 27, 2014 @ 20:25:05

      Što se tiče prva dva primera, složila bih se sa onima koji kažu da je to ipak Past Simple. Evo zašto, Past Continuous se koristi za radnju koja je trajala u prošlosti neko izvesno vreme, ali privremeno, dok se Past Simple koristi za radnju koja se „habitually“ to jest u odredjenim vremenskim intervalima ponavljala u prošlosti. Verujem da za rečenicu u sadašnjem vremenu- „Ja idem u osnovnu školu.“ – nikako ne bi upotrebili Continuous jer je to uobičajena radnja. To je isti primer, samo se odnosi na prošlost.
      Inače, Past Perfect Continuous na ovom mestu je meni apsolutno OK, čak i bolji izbor od rešenja navedenih u testu.
      Prolaznost je nikakva u većini okruga, a da li će biti pomeranja granica ili ne, to zavisi samo od društva za strane jezike. Zašto je test toliko loše uradjem meni lično nije baš najasnije. Bilo je tu začkoljastih rečenica, ali je test bio prilično fer, za razliku od onog sa opštinskog nivoa.
      Najzad, najbitnije je ipak znanje koje ćete poneti u srednje škole i to niko ne može da vam oduzme :)!

      Odgovor

  15. Tom & Jerry
    Mar 28, 2014 @ 20:56:29

    Hmm hvala na informacijama u svakom slučaju.🙂 Ipak mi je krivo što na ovo takmičenje čekam od drugog razreda. Stvarno sam se spremala da bih ostvarila uspeh, ali eto. U svakom slučaju sam prezadovoljna svojim učinkom. Jedina sam u okrugu tačno uradila sve transformacije. Napravila sam 4 greške u spellingu, što inače nikad ne radim.

    Odgovor

  16. 234
    Mar 29, 2014 @ 13:22:36

    Da li planira drustvo stranih jezika da spusta kriterijum za gradako takmicenje iz engleskog, jer iz jednog okruga nije proslo ni jedno dete svi imaju po 29 poena? Da li iz svakog okruga mora da prodju deca i ako nisu postigla minimum? Pomognite da nadjem odgovor na to pitanje

    Odgovor

  17. 23446gta
    Mar 29, 2014 @ 13:24:55

    Gde moze da se najde bodovna lista sa okruznog takmicenja?

    Odgovor

  18. Kristina
    Mar 29, 2014 @ 21:33:34

    Ova takmičenje mogu biti fer samo ukoliko se program priprema i vrsta i način testiranja usaglasi sa svim školama. Nije isti rezultat učenika koji se sam priprema ili učenika koji ima intezivne pripreme na dodatnoj nastavi.
    Koliko vidim društva se ne bave pripremama učenika, njihov zadatak je samo da pripreme propozicije i testove.

    Radi saradnje sa nastavnicima i razvoja talenata, potrebno je pokrenuti u svim školskim upravama koordinatore takmičenja koji bi bili zaduženi da omoguće pristup pripremnim zadacima svim učenicima, ma gde se oni nalazili u Srbiji.

    Isto tako ne sme takmičenje biti cilj dodatnih nastava, a obično je tako. Pohvala svim nastavnicima koji putem blogova dele znanje i vežbaju zajedno sa svojim učenicima.

    Odgovor

Ostavite odgovor

