„Analfabeta“

Nastavnici OŠ „Jovan Arandjelović“ u Crvenoj Reci su na svetski dan šale, 1. april,   svojim učenicima darovali predstavu „Analfabeta“ Branislava Nušića. Iako je predstava održana u biblioteci, jer škola nema prigodan prostor za slične manifestacje, svi su uživali, i učenici, i nastavnici u publici, a i nastavnici izvodjači.

Nadamo se da će  nas naši glumci amateri obradovati još nekom predstavom, ako ne ranije, onda za sledeći prvi april. Nikad se ne zna, možda u njima  čuči neki neotkriveni talenat!

 

12 komentara (+dodajte svoj?)

  1. Teodoraaaaa
    Apr 13, 2014 @ 18:26:12

    Da li se zna gde ce se odrzati republicko takmicenje iz engleskog?
    Hvala unapred🙂

    Odgovor

  2. Alexandra
    Apr 13, 2014 @ 19:37:10

    Kako sam načula u OŠ Dositej Obradović u Požarevcu. Ali do takmičenja ima još vremena, možda dodje do promene.

    Odgovor

  3. petar05
    Apr 14, 2014 @ 19:30:50

    Takmičenje iz geografije je takođe u Požarevcu, tako da ne verujem da će biti i engleski. Ja načuo da je u Nišu.
    Alexandra, proveri mejl, molim te.

    Odgovor

  4. Kristina
    Apr 16, 2014 @ 16:45:12

    Bas ste me lepo zabavili ovom prvoaprilskom predstavom, talenata ima

    Odgovor

  5. X girl
    Apr 26, 2014 @ 14:53:53

    Znam da sam verovatno zakasnila, ali mozete li da mi odgovorite na sledece pitanje: KAKO DA DODJEM DO DIPLOME SA GRADSKOG TAKMICENJA?
    Trazila sam nastavnici vise puta, a ona se pravdala da ne moze da dodje do Drustva, da ih zove a ne dobija odgovore, da drustvo nema novca za stampanje diploma i da to treba da se plati itd…
    Osvojila sam drugo mesto na gradskom takmicenju i smatram da mi negde moze zatrebati dokaz o tome, a ja ga nemam. Molim vas, ako znate resenje za ovo, pomozite, posto sam nastavnicu jurila prethodnih mesec dana, sto nije pomoglo.

    Odgovor

    • Alexandra
      Apr 26, 2014 @ 18:56:45

      Draga X girl, društvo je u obavezi da izda diplome i one bi trebalo da, bar je tako do sada bio slučaj, stignu na adresu škole do kraja školske godine. Tvoja nastavnica, niti bilo koja druga nastavnica nema direktne veze sa dodelom diploma. Ne brini, tvoja diploma će stići. I čestitam na osvojenom drugom mestu!

      Odgovor

  6. X girl
    Apr 28, 2014 @ 06:43:38

    Hvala puno🙂

    Odgovor

  7. nada
    May 09, 2014 @ 13:37:24

    zasto se ne objavljuje test I kljuc republickog takmicenja za osmake 2014 odrzanom u Pozarevcu?

    Odgovor

Ostavite odgovor

