Opštinsko takmičenje 2015

                                                      

        Kao i svake godine, TEST  sa ovogodišnjeg opštinsog takmičenja možete pogledati i provežbati na sajtu englishexercises.org. Zbog načina na koji funkcioniše ovaj sajt, bilo mi  je nemoguće da  uvrstim neke varijante u trećem i petom vežbanju, ali sve mogućnosti možete videti u ključu testa koji možete skinuti takodje na ovoj stranici.

Onlajn test

opštinsko 2015-pdf

20 komentara (+dodajte svoj?)

  1. marija ribaric
    Mar 01, 2015 @ 09:27:22

    Hvala puno Alexandra. Baš si me obradovala. Poz

    Odgovor

  2. Andreja Bozickovic
    Mar 01, 2015 @ 10:10:06

    Osvojila sam 1. mesto sa 38 bodova, ali vrlo mi je drago da vidim ovde test da znam gde sam pogresila🙂

    Odgovor

  3. mcmirjana
    Mar 01, 2015 @ 11:55:37

    Reblogged this on Sve za engleski.

    Odgovor

  4. myworldd1
    Mar 01, 2015 @ 14:50:39

    Prosla saaaam!

    Odgovor

  5. myworldd1
    Mar 01, 2015 @ 14:52:01

    Hvala puno na ovome, sada tacno znam gde sam pogresila i na sta treba da pazim na okruznom🙂 Obozavam ovaj sajt, ovde sam se i spremala za opstinsko takmicenje i prosla sam. Sve pohvale!

    Odgovor

  6. Marija
    Mar 01, 2015 @ 15:14:19

    Gde mogu naci rezultate testa? Znam da sam prosla, ali me interesuju bodovi.

    Odgovor

    • Alexandra
      Mar 01, 2015 @ 15:18:46

      Škole koje su organizovale opštinska takmičenja bi trebalo da objave rezultate na sajtu škole ili na vidnom mestu u samoj školi. Za Nišku opštinu, rezultate možete da vidite na sajtu OŠ „Čegar“.

      Odgovor

  7. Marija
    Mar 01, 2015 @ 15:27:25

    Da li to vazi i za opstinu Novi Beograd? Takmicenje je bilo juce, u OS ,,Jovan Sterija Popovic“ ali rezultata nema
    Hvala u svakom slucaju🙂

    Odgovor

  8. Alexandra
    Mar 01, 2015 @ 15:30:30

    Svaka opština objavljuje samo svoje rezultate. Najbolje bi bilo kada bi se rezultati svih opština objavili na sajtu društva za strane jezike.

    Odgovor

  9. English123
    Mar 02, 2015 @ 17:39:44

    Imala sam 37 poena i druga sam na listi. Test je bio taman primeren opstinskom nivou, jedina zamerka je sto kljuc nije dopustao jos neke varijante, pa je komisija morala da ‘veca’ sta i kako da priznaju.
    Pozdrav!

    Odgovor

  10. Alexandra
    Mar 08, 2015 @ 08:25:45

    Čestitke, English123!
    U pravu si za test, jeste ove godine bio primeren. Kao što vidiš, nema mnogo diskusije oko njega. Zamerke su jedino bile oko malo „neobične rečenice“ u kojoj se pominje „flying saucer“ i vežbanja IV, gde se dosta vremena gubi zbog prepisivanja.
    Nadamo se da će i test na okružnom biti ovakav.
    Puno sreće u daljem takmičenju!

    Odgovor

  11. Nina
    Mar 29, 2015 @ 13:13:12

    Da li ce biti objavljeni test i resenja sa gradskog takmicenja danas?

    Odgovor

  12. English123
    Mar 30, 2015 @ 19:05:32

    Ja da se javim da sam prosla dalje sa 35 poena. Opet smatram da je test bio uskladjen sa rangom, ali vise cu da prokomentarisem kada budete objavili okruzno.
    Pozdrav!

    Odgovor

Ostavite odgovor

