Okružno takmičenje za osnovne škole 2015

            

     Sigurna sam da ovakav test niko nije očekivao. To pokazuje i prolaznost na republličko takmičenje. Da li se nismo dobro spremili ili test, ipak, nije primeren učeniku 8. razreda?

Onlajn testovi:

City Competition 2015 Grammar Part 

City Competition 2015  Reading Comprehension

Ovde možete skinuti i testove : 

– opšta kategorija – Okružno 2015 – KLJUČ

– specijalna kategorija – Okružno 2015- specijalna – 

KJUČ 1 specijalna kategoirja

KJUČ 1 specijalna kategoirja

Ključ 2 - specijalna kategorija

Ključ 2 – specijalna kategorija

13 komentara (+dodajte svoj?)

  1. English123
    Mar 30, 2015 @ 19:34:02

    Pa evo mene🙂
    Reading je tekst bio zanimljiv, bar meni, ali pitanja su bila tricky. U poslednjem minutu sam podebljala odgovore hemijskom, i bila sam ubedjena da sam imala 3 greske, ali neocikavo, svih 8 na readingu.
    Gramatika je bila tu i tamo.
    I vezbanje mislim da je bilo korektno i jednostavno za ubacivanje reci kako moze da bude,
    II vezbanje je bilo teze. Upotrebila sam ‘used to’ izraz ali bez Gerunda u nastavku i nisam se setila izraza ‘in favour’.
    III vezbanje je bilo tesko, posto nisam bila sigurna gde koji glagol trba da ubacim pa sam tu 3 pogresila.
    IV je po meni bilo lako, i mislim da objektivno i jeste.
    Sve u svemu 35 poena, zadovoljna.
    Volela bih ako neko moze da napise kako je uradjen test i da li se zna ima li neko maksimum i koji je najveci broj poena?
    Sve cestitke svima, test je bio tezak, vidimo se na Drzavnom!
    Pozdrav i hvala Vama Aleksandra sto ste objavili test da mozemo da ga pogledamo!

    Odgovor

  2. ....
    Mar 31, 2015 @ 13:36:42

    Da li u prvom zadatku (gramatika) može da stoji “The motor looks fine to me“ ili mora “seems“?

    Odgovor

    • Alexandra
      Mar 31, 2015 @ 13:45:05

      Može. U stvari, u ključu i stoji sounds i looks. Ne znam kako sam ukucala seems. Potpuno je logično da može i seems,ali nije ponudjeno.

      Odgovor

      • ....
        Mar 31, 2015 @ 13:57:41

        Hvala! Samo još jedno pitanje – Ja sam na testu stavila “You can’t be right“ umesto “serious“ da li bi to moglo da se prizna? Ili možda “I can call the mechanic“ umesto “ask“? Falio mi je još 1 poen za prolazak…

      • Alexandra
        Mar 31, 2015 @ 22:18:48

        Prvi primer ti nije pogrešan, ali ipak nema baš to značenje, tako da ne bi mogao da prodje. Što se drugog primera tiče, već si dobila odgovor da se „call“ negde priznavalo posle konsultacije sa organizatorima. Žalosno je zbog tog jednog poena da ne ideš dalje, ali mislim da je kasno za primedbe. U svakom slučaju, ne brini, idi dalje. Tvoje znanje je svakoko na zavidnom nivou, a to je, na kraju, jedino važno. Pozdrav!

  3. Ivana
    Mar 31, 2015 @ 16:20:24

    Call je takođe priznavan kao opcija u Beogradu, posle konsultacija sa autorom testa, jer je 90 % dece napisalo call.

    Odgovor

  4. Milana
    Mar 31, 2015 @ 16:29:06

    Da li neko zna link gde je rang lista sa bodovima kandidata?

    Odgovor

  5. Ana
    Mar 31, 2015 @ 17:01:48

    da li bi u cetvrtom zadatku moglo da stoji look up umesto look at the motor??

    Odgovor

  6. Emilija
    Apr 03, 2015 @ 10:52:05

    Draga Aleksandra i drage kolege i koleginice,
    predlazem da ulozimo protest povodom ovakvog testa i trazimo da sva deca koja su imala 32 ili vise poena dobiju prolaz na republicko takmicenje. Naime, test za reading je skinut sa interneta i dat je kao vezbanje za polaganje FCE ispita. Svako ko se malo bavi jezikom zna koji nivo znanja se trazi na tom ispitu, a da se zavrsetkom osmog razreda postize nivo A2.
    Sramota je sta se godinama radi sa nasim takmicenjem! Ima okruga gde ni jedno dete nije proslo, ali Drustvu ne pada na pamet da spusti prag, mada se to redovno radi iz drugih predmeta. O dvosmislenosti i nedorecenosti gramatickog testa i da ne govorimo! Hocemo li se vec jednom zajedno boriti za svoja prava?

    Odgovor

  7. B. :)
    Apr 05, 2015 @ 09:58:14

    Imala sam 36 poena, i mogu da kazem da takmicenje nije bilo toliko tesko koliko je bilo dvosmislenih odgovora,i mnostvo opcija u gramatickom delu. Hvala Bogu pa su se priznavali logicni odgovori, tipa u prvom vezbanju “seems, looks, sounds..“

    Odgovor

Ostavite odgovor

